c# Seznam forumov c#
c#
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




vaja 4 - menustrip

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    c# Seznam forumov -> iseesharp
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
seesharp
Administrator foruma


Pridružen/-a: 27.06. 2017, 18:40
Prispevkov: 43

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2017 12:01    Naslov sporočila: vaja 4 - menustrip Odgovori s citatom

Izvedite okensko aplikacijo, ki bo imela dodan gradnik menuStrip. Menijski Izbiri Polja_1D ter
Polja_2D vsebujejo tri podmenije (Nastavitev velikosti, Inicializacija ter Izpis). Z gradnikoma
numericUpDown izberite začetno velikost polj, ki jih preberete ob izbiri podmenijev Nastavitev
velikosti. Z izbiro Inicializacija se izvede osnovan inicializacija polj z naključnimi vrednostmi. Z
izbiro Izpis pa se vrednosti prikažejo v tekstovnem oknu. Vsaka izbira se izpiše v dodatnem
tekstovnem oknu (Akcija). Pri izpisu vrednosti polj se uporabi tudi gradnik progressBar, ki
postopoma podaja vizualno informacijo, koliko vrednosti je že izpisanih. Z izbiro menija Konec
zapustimo aplikacijo. Izbire v menijih naj zagotavljajo usmerjeno izvajanje (Nastavitev ->
Inicializacija -> Izpis -> Nastavitev -> …).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
seesharp
Administrator foruma


Pridružen/-a: 27.06. 2017, 18:40
Prispevkov: 43

PrispevekObjavljeno: 28 Jun 2017 12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace vaja4
{
public partial class Form1 : Form
{
int[] polje1D;
int[,] polje2D;
int iX;
int iY;
Random randGenerator;
public Form1()
{
InitializeComponent();
randGenerator = new Random();
numericUpDownX.Minimum = 1;
numericUpDownX.Maximum = 20;
numericUpDownY.Minimum = 1;
numericUpDownY.Maximum = 10;
progressBar1.Value = 0;
}

private void inicializacijToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{
txtAkcija.Text = "Inicializacija 1D";
txtIzpis.Text = "";
for (int i = 0; i < polje1D.Length; i++)
{
polje1D[i] = randGenerator.Next(0, 10);
}
this.inicializacija1D.Enabled = false;
this.izpis1D.Enabled = true;
}

private void nastavitevVrednostiToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{
progressBar1.Value = 0;
txtAkcija.Text = "Nastavitev vredosti 1D";
txtIzpis.Text = "";
//txtDebug.Text = numericUpDownX.Value.ToString();
int velikost = Convert.ToInt32(this.numericUpDownX.Value);
iX = velikost;

progressBar1.Maximum = iX;
polje1D = new int[iX];
this.inicializacija1D.Enabled = true;
this.nastavitevVrednosti1D.Enabled = false;
}

private void polja1DToolStripMenuItem_Click(object sender, EventArgs e)
{

}

private void izhod_Click(object sender, EventArgs e)
{
Application.Exit();
}

private void izpis1D_Click(object sender, EventArgs e)
{
txtAkcija.Text = "Izpis 1D";
txtIzpis.Text = "";
for (int i = 0; i < polje1D.Length; i++)
{
progressBar1.Value = i + 1;
txtIzpis.Text += polje1D[i] + System.Environment.NewLine;
this.Refresh();
System.Threading.Thread.Sleep(1000);
}
this.izpis1D.Enabled = false;
this.nastavitevVrednosti1D.Enabled = true;
}

private void nastavitevVrednosti2D_Click(object sender, EventArgs e)
{
progressBar1.Value = 0;
txtAkcija.Text = "Nastavitev vredosti 2D";
txtIzpis.Text = "";
//txtDebug.Text = numericUpDownX.Value.ToString();
int velikost = Convert.ToInt32(this.numericUpDownX.Value);
iX = velikost;
velikost = Convert.ToInt32(this.numericUpDownY.Value);
iY = velikost;
progressBar1.Maximum = iX;
polje2D = new int[iX, iY];
this.inicializacija2D.Enabled = true;
this.nastavitevVrednosti2D.Enabled = false;
}

private void inicializacija2D_Click(object sender, EventArgs e)
{
txtAkcija.Text = "Inicializacija 2D";
txtIzpis.Text = "";
for (int i = 0; i < iX; i++)
{
for (int j = 0; j < iY; j++)
{
polje2D[i, j] = randGenerator.Next(0, 10);
}

}
this.inicializacija2D.Enabled = false;
this.izpis2D.Enabled = true;
}

private void izpis2D_Click(object sender, EventArgs e)
{
txtAkcija.Text = "Izpis 2D";
txtIzpis.Text = "";
for (int i = 0; i < iX; i++)
{
progressBar1.Value = i + 1;
for (int j = 0; j < iY; j++)
{
txtIzpis.Text += polje2D[i, j] + " ";
}
txtIzpis.Text += System.Environment.NewLine;
this.Refresh();
System.Threading.Thread.Sleep(1000);
}
this.izpis2D.Enabled = false;
this.nastavitevVrednosti2D.Enabled = true;
}
}
}
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    c# Seznam forumov -> iseesharp Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.